sobota, 27 października 2012

Acne Mask dla skóry mieszanej i tłustej

Acne Mask dla skóry wrażliwej i mieszanej
Producent - Novaclear 


Opis producenta - Maseczka do twarzy. Produkt zalecany do codziennej pielęgnacji skóry tłustej ze skłonnością do zmian trądzikowych. Zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd. Inflacin skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy oblokowuje pory i działa antybakteryjnie.
Gdzie i za ile można kupić: Drogerie , ok. 49 zł.
Moja opinia: Miękka tubka wykonana z tworzywa miłego w dotyku, plastkikowa zakrętka którą ciężko otworzyć (dowodzi to, że produkt nie wyschnie szybko w opakowaniu) . Maseczka w formie przezroczystego gęstego żelu, który rozsmarowywujemy a po około 10 minutach spłukujemy letnią wodą. 


Produkt mnie zaskoczył ,  po paru użyciach czułam i widziałam różnicę na mojej trądzikowej skórze . Produkt nie wysuszył skóry :) . Maseczka jest stosunkowo droga, za opakowanie (50g. ) zapłacimy prawie 50 zł. Uważam że cena jest wygórowana patrząc na skład, choć mogę się oczywiście mylić. Możliwe, że kupię ten produkt ponownie. :) JUŻ NIEDŁUGO dowiemy się jak z moją cerą poradzi sobie krem również firmy NovaClear ! :) 

Pozdrawiam , z białej Warszawy.
Marta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz