piątek, 10 sierpnia 2012

Krem SUDOMAX (Sudopharma)


Hipoalergicznyi antybakteryjny krem dla dzieci i dorosłych SUDOMAX
Producent- Sudopharma
Opis producenta - 
Krem SUDOMAX to niezwykle delikatny, hipoalergiczny i antybakteryjny krem ochronny, stworzony z myślą o wyjątkowo delikatnej i "bezbronnej" skórze - skórze małego dziecka. Krem przeznaczony jest przede wszystkim do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry w miejscach podrażnionych oraz w tzw. strefie okołopieluszkowej.
Krem SUDOMAX może być stosowany również przez dorosłych. 
Gdzie i za ile można nabyć: Apteki od 7,25 zł do 17,30 zł
Moja opinia: Krem bardzo mi się spodobał-  zaczynając od opakowania po zapach i skuteczność.
Opakowanie jest bardzo poręczne i wygodne. Krem dobrze się wchłania i wspaniale rozsmarowywuje. Idealnie chroni skórę trądzikową i pomaga jej w zachowaniu kondycji. Po tygodniowym testowaniu zauważyłam że na mojej twarzy zmniejszyła się liczba wyprysków, co najprawdopodobniej spowodował zawarty w kremie cynk. Ponadto krem SUDOMAX
-nie zawiera sztucznych kompozycji zapachowych
-nie zawiera alkoholu benzylowego
-nie zaiwera benzoesanu benzylu i cynamonianu benzylu o właściwościach uczulających
Serdecznie zachęcam do zakupu :)
Dzięki firmie Sudomax miałam przyjemność przetestować krem SUDOMAX. 
Więcej informacji znajdziecie tutaj  - http://sudomax.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz